Dagen efter kruthoppningen..!

Ja, efter det förhållandevis tuffa (i alla fall skitsvåra) hoppasset igår så blev det lite tömkörning idag..!

Hon börjar verkligen bli superfin :D
Jag satte fast tömmarna på samma sätt som förra gången, och hon går verkligen riktigt bra då.
Möjligtvis blir hon lite väl låg i formen ibland, men jag tycker inte det gör så mycket att hon går extra lågt nån ag i veckan, så länge jag har koll på henne när jag sitter på...

Har börjat fundera på om man kanske skulle vara med på en hoppträning innan jul, nu när självförtroendet är tillbaka menar jag. För sjutton vad hon hoppade igår! :D
Ska nog ringa min tränare i morgon och se hur det ser ut framöver..!

Ringde förresten Hovslagaren idag, det börjar bli dags för nya fina skor nu, hennes hovar blir så kassa i den är ständiga leran. Jag måste bli nogranare med att olja in hennes fossingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0