Det stora foderstats-kriget!

Det är nu inlett, Kennys foderstat har gått för långt!

Nu är det krig!

Jag blir helt galen på vårat muppiga hö!
Jag är inte ens säker på att man kan lita på analysen längre, muppig är den - det kan inte existera ett sådant omöjligt hö! Det dumma är att om man väl blivit foderstatshjärntvättad, så KAN man inte ignorera värdena, och man blir tvingad av sitt undermedvetna att räkna ut en korrekt foderstat, det blir jag också galen på!

Just nu vet jag till exempel att Kenny fungerar ganska bra på sin foderstat, men eftersom hon får lite mer hö nu, så förstörs allt igen, suck!
Nu ska jag i alla fall till apoteket och köpa selen/e-vitamin så fort jag få möjlighet, och sedan får hon nog helt enkelt få 1 kg Groov 125 istaället för 2kg, så får vi se hur hon reagerar...
Jag kan knappt berga mig tills det här höt är slut och vi (förhoppningsvis) får en ny skörd någon gång i mars XD

OBS! Lägg märke till den lilla tomteluvan hon hade på sig, haha!


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Eller hur! :O Jag vill också ha en sån dragningskraft, haha ;D

2009-12-12 @ 19:50:59
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: lisa Welin

Haha! vad kul x)

2009-12-13 @ 22:15:41
URL: http://lawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0