Preliminär tävlingsplanering 2010

Självklart måste jag börja det här inlägget med att säga att det här är preliminärt, antagligen kommer det ju hända något på typ, första tävlingen, som gör att vi inte kommer kunna vara med på de andra.
Men planen, målet, är i alla fall att vår tävlingsplaneringen för den första halvan av 2010 ser ut som nedan.
Kan dock tillägga att jag har en massa fler att välja på (älska halland) men dessa är dem jag skulle föredra, men skulle det hända något en vecka kan jag åka följande istället osv - de är tur!


v. 10 4/3 - Föreningen Plönningeryttarna Lokal
v. 14 5/4 - Ridklubben Styringe Stall Lokal
v. 15 13-14/4 - Laholmsortens ryttarförening Regional
v. 19 15-16/5 - Harplinge Ridklubb Lokal/Regional (Agria Senior Cup omg I)
v. 21 28/5 - Halmstads Fältrittklubb Regional
v. 24 20/6 - Kvibille Ridklubb Lokal (Agria Senior Cup omg III)
v. 26 1-3/7 - Björbäcks Ryttarförening Lokal/Regional (Lamicell Cup)



Som sagt, detta är mitt urval just nu, tror inte alla tävlingar ligger ute än heller. Men ja, jag är nöjd såhär!
Har inte planerat in när jag ska debutera vad. Det får vi bestämma "i farten". Vi avancerar när vi är mogna för det! :)

Kommentarer
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

Lamicellcup går i 120 va? eller är jag helt ute och cyklar?

2009-12-28 @ 10:16:46
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra blogg :)

2009-12-28 @ 17:47:01
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0