Barbacka-hoppning!

Ja, jag försöker ju vara kreativ i hoppningen nu för att få Kenny att tycka att det är roligt och enkelt.
Efertsom jag och Kenny rider barbacka ganska ofta (för att det är så mysigt, och för att jag kommer åt henne så bra då) så kändes det naturligt att prova att hoppa lite barbacka.

Jag gjorde ju det för några veckor sedan i hagen, om nu minns?
Men idag fick det bli några skutt i ridhuset. Kameran var med, så det blev en liten filmsnutt innan batteriet tog slut.
Lägg märke till hur jag försöker lugna ner henne efteråt, i turbotraven - haha!
OBS! Avstånden är lite trånga, men jag ville ha någon broms-hjälp..!



Lilla söta Kenny!

Kommentarer
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

Min kompis har också en häst som heter Kilkenny ;) Men det är en vallack hehe

2009-11-21 @ 21:10:16
URL: http://joellemyslek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0