Oh, it is on!

En inofficiell tävling pågår just nu mellan 90% av alla i min klass...

Det förhåller sig nämligen som så, att vi i fredags fick reda på att hemtentauppgiften till den första boken ska vara inlämnad redan nu kommande fradag, och eftersom alla varit så insnöade på grupptentauppgiften från föregående delkurs så har nästan ingen haft en tanke på att fixa nya böcker till denna delkursen.
Problem!

Jag har beställt böckerna, men från bokus och det tar tio dagar innan de kommer - det är galet!
Alla har lite smått panik som man kan förstå.

Nu är det så att skolans biblotek har ett ex av denna nu mycket eftertraktade bok, och jag åkte in till skolan idag för att ägna lite tid tillsammans med denna bok för att fixa den här tentan - men såklart är ju alla andra också ute efter den.
And the race is on...

För att verkligen vara säker på att jag får boken i morgon så tänker jag vara på plats när bibliotket öppnad, det kommer bli tufft - men that's life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0