Topp tre!

Tänkte införa en topp tre-kategori om viktiga och mindre viktiga saker som jag kommer under fund med :D
Denna kan beröra hästeriet, skolan, jobbet - eller något helt annat.

Idag ska det handla om något helt annat!
Nämligen.......



Topp tre bästa köra-bil-låtarna just nu, haha!

Detta varierar väääldigt mycket för mig, men just nu är jag inne i en rockig period, vilket ni kommer märka...
Men man kan som inte lyssna på vad som helst om man kör en gammal 850, haha!


På plats nummero tres har vi:

~ I hate myself for loving you - Joan Jett and the Blackhearts

Har faktiskt aldrig lyssnat på Joan Jett förut, men eftersom den kommande filmen är så uppmärksammad så tyckte jag att jag skulle kolla upp det.
Sen visade det sig att jag hade den här låten på Guitarr Hero (min dolda talang haha)!
Jag vet inte varför jag tycker den är så bra, gillar nog egentligen mer det musikala än texten, den är lite knstig ibland. Men som sagt, det är rrrriktigt rrrrockig och den är kul att sjunga med till ;)



På plats nummero Dos kommer:


~ Gloria - Mando diao (dock radio versionen)

Inget band jag lyssnar på i vanliga fall, men dem spelar den här låten på Mix megapol dagarna i ända och jag gillar verkligen remixen dem gjort (brukar annars tycka mycket bättre om orginalversionerna). Den här hade jag lätt kunnad rocka loss till på lördagskvällarna :D



Och på fööööööörsta plats:




















~ Bad things - Jace Everett (soundtrack version)

Såklart! Intromusiken till True Blood - den har verkligen superfastnat i huvudet på mig!
Så klockren röst, och texten är vågad på ett sådant sätt att man inte kan låta blir att bli stormförtjust!
Den här låten är bra, för den får en inte att vilja köra fort - utan man känner sig bara lite lagom kool sådär när man cruisar runt i sitt vrålåk (om man hade haft ett).
Hahahahahaahahahahahahahahahaa!!!



Ja, det var en den första Tre i Topp i alla fall - ska komma på något mer intressant nästa gång det blir dags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0