18 snart 19




Nu, idag, är det exakt 4 veckor kvar till min födelsedag!!!

Jag har haft ett litet födelsedagsdilemma, och det får mig att känna mig dögammal! Man ska inte redan ha slutat bry sig om sin födelsedag när man bara ska fylla 19 år! Det känns lite hårt...

Men jag tror bara att de var för att jag inte fyllde år förra året, då var jag ju på praktik på Irland istället. Det var i och för sig väldigt kul det också, att fira sin 18-årsdag med en guinness eller två ;)
Men ja, jag får väl se till att jag får lite tårta och ballonger i år istället.


Jag har försökt komma på vad jag önskar mig eller vad jag behöver, och jag tror bara att det är tre saker i nuläget (jag skulle dock vilja reservera för en del ändringar på den fronten):
~ En ny hjälm!
Det är ganska kritiskt, min svarta JW-hjälm ser brun ut eftersom den blivit så solblekt!
Jag har ramlat av med den typ 200 ggr också, så det är som dags för en ny nu.
Om någon har några förslag så de gärna föreslå dem!
~ En longer/tömkörningsgjord
Jag har precis börjat tömköra Kenny och hon är riktigt duktig faktiskt!
Det går ju inte att longera henne med vanliga inspänningar eftersom de blir för stumma i hennes mun,
därför verkan tömkörningen vara bra för henne, när man kan lätta på ett enklare sätt.
~ Hopplära - strömsholmsmetoden
Helst vill jag ha filmen, men boken går också bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0