Herre min skapare!

Ja, Gud vad det blåser!
Kenny var helt galen i ridhuset eftersom det lät som om vi bar beskutna av kulsprutor så fort det kom en regnskur! Hon blev jättestressad, stackarn..!

På vägen hem stannade jag vid stranden; vilken POWER!
Vågorna var helt enorma och vinden gjorde att jag nästan inte kunde stå still!
Jag fipplade fram mobilen och försökte filma, men som ni vet blir det aldrig samma känsla på film.
Här ser inte vågorna lika stora ut som de var (vilket för övrigt var ungefär 2möver ytan!!!).
Men kolla in detta:
OBS! Stäng av ljudet, det blåser som sagt som satan!



Jag kan ju då berätta att jättestenen som filmas mitt ute i vattnet vanligtvis är en del av ett skär, det är i vanliga fall en väldigt tydlig gång ut till stenen, men den är helt översvämmad av alla vågor!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

det är aldrig kul med storm :(

2009-10-04 @ 22:49:48
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag hade samma problem med min tös igår när jag red. Det kändes som om hela manegen skulle flyga ivägoch satan vad det lät när det regnade. Och inte blev det bättre av att jag var själv i manegen med min för övrigt fega häst :P fanns ju ingen polare att kolla på och härma om detr blev läskigt. ;)

2009-10-05 @ 19:46:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Maja

Ja, det är inte alltid kul att bo eller ha häst här vid västkusten :O

2009-10-05 @ 20:17:23
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0