Riverdance

När jag och sis åkte en sväng till Gekås gjorde jag ett superfynd!

Jag kan bara vara inne i det varuhuset en viss tid innan jag får panik på alla människor, prylar och blir yr, så det gäller att vara effektiv.

Jag fyndade i alla fall en faboulos grej när vi var där! En Irlänsk CD-samling för 29kr!
Det är fem CD-skivor; Riverdance, Irish Country Songs, Irish Love Songs, Irish Pubsongs och nått mer.

Just nu spelas Riverdance-cd i min bil och det är så jäkla bra!
Så om ni skulle möta en guppande röd volvo 850 på vägen är det bara jag som steppar i takt med musiken :D

Det är faktikst grymt rolig musik, man blir helt sprittig i hela kroppen, inte konstikt att Kenny (som är irlänsk) hoppar omkring så mycket om hon är uppfödd till sån där musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0