Vad slår strandgalopper!?

Planen var ju en lång skritttur idag, så vi skrittade ner till havet och hade lite terapi.
Kenny är nämligen livrädd för havet, jag har knappt fått ner henne på stranden förut, så fort hon sett vågorna har hon bara tvärnitat och inte gått att rubba. Men idag gick det riktigt bra faktiskt!

Jag var dock tvungen att gå i vattnet före henne för att hon skulle gå i...
Så nu hoppas jag bara att jag inte går och blir sjuk..!

När jag väl fått henne att gå i vattnet var resten inte så svårt, fast hon tyckte att det var lite otäckt att galoppera i vattnet till en början :) Hon hoppade över vågorna, lilla koko-hästen.

Jag försökte ta lite bildbevis också, men då var jag tvungen att sitta av för hon bara sprang omkring annars, och hon var så himla skärrad att hon ser helt crazy ut på bilderna:






Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄNTLIGEN!!!! Jag njuter och minns hur det var biddibum-biddibum-tjohoo...

2009-10-08 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0