En vanlig tidsagsmorgon

Ja, då har man vaknat upp till ännu en dag.
Ska träffa studiegruppen klockan 10, håller på att prova en ny frukost; Mannagrynsgröt (vilket var helt ok!) och än en gång har min värld snöat igen - totalt!

Det verkade inte som om det skulle komma så mycket snö, men icke - all snö har fallit ner precis på mitt hus, och antagligen mitt stall. Jag som int vill köra till tävlingen i morgon om det är helt vinterväglag :(
Jag vill verkligen tävla i morgon..!

Kenny var nämligen en riktig stjärna igår! Min bästaste Elisabeth sa till och med att hon såg fin ut! :D
Detta var på det tvådelade gummibettet, så det gjorde mig extra glad!
Jag hittade Kennys remontnosgrimma i går när jag städade, och hon brukar bli lite extra lyhör precis när jag bytt bett eller nosgrimma - så jag ska börja göra det ännu oftare än innan ;)

Jag har förresten lagt galoppombytena på hyllan.
Grejen är ju den att hon byter när det behövs, inne på banan. Så då känns det onödigt att stressa henne genom att försöka lära henne att göra det på kommando...
Det får vänta tills jag kan diskutera det med Dressyr-Danne i alla fall :) Han borde komma ner hit snart!

Idag blir det tömkörning, skriver mer ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0