Update!

 

Update 1

Idag blev det en riktig mysig uteritt!
Först skrittade vi över lite stock och sten i skogen i ungefär en kvart. Vi hoppade även över en liten stock som Kenny tyckte var jättekul, haha!
Sedan kom vi ut på ett fält med nästan onödigt mycket snö, men jag bestämde mig för en snabb repetition av gårdagen, bara för att kolla hur hon kändes såhär dagen-efter.
Hon var hur fin som helst!!!
Hon tyckte dock att det var skitjobbigt att behöva jobba så pass hårt i den höga snön, så det blev int mer än 8-10 min, sedan var hon svettig. Så då skrittade vi 10 min i skogen och sedan kom vi tillbaka hem.
Det kändes riktigt bra faktiskt!
Vi ska ha lite markarbete+väldigt lätt gymnastikhoppning i morgon, för att känna igenom henne ordentligt inför lördagens pay n jump - sedan kommer jag antagligen inte kunna rida på fredagen pga Scandinavium.
Men det får bära eller brista, haha!



Update 2

Det blir ingen Talangsatsning för mig och Kenny i år eftersom Halland vill ha färdiga meriterade ekipage inför det här årets satsning - minst 1.30 med godkänt resultat...
Och det har ju inte vi - så det blir inget med det.


Update 3

Istället för Talang 2010 är jag lite sugen på Agriahoppet 2010.
Men vi får prova på några 1.20m och se hur det känns innan jag bestämmer något!


Spännande, spännande!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Nej, jag väntar själv på att de lata förbunden ska komma ut med lite info snart... :( För typ 2 veckor sedan skrev dem att det snart skulle komma ut info, men ja, dem är ju inte snabba precis... ;P Fast i det här fallet är det väl bra, eftersom vintern förhoppningsvis är borta tills kvalen startar! :)

2010-02-24 @ 19:46:22
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: ebba

sv: haha exaaakt ;) hur har din dag varit? :)

2010-02-25 @ 10:19:21
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0