Okej med Copycats?

Vad tycker ni om copycats?

En del av mig tycker att det är lite fult att sno någon annans idé, men samtidigt kan jag tycka att det är ganska bra också. Man ser ju oftast vad som är orginalet och vad som är en kopia, eftersom kopia-företaget vill lyfta fram sig själv med lite egna detaljer. Då tycker jag det är helt ok!
Oftast är det ju dock så att om orgonalet är bra mycket dyrare, så är det också i bra mycket bättre kvalité.
Det kan jag också tycka är bra, man ska ju få vad man betalar för liksom...

Jag kom i alla fall att tänka på det här när jag kikade in på Hööks hemsida och såg att de fått in en hel del nått inför våren. En hel del fin-fina grejer till och med!



Detta är bara ett urval som jag fastnade för.
Har två schabrak från hööks, som ser ut ungefär som det blåa och gråa, och de är super!
De har sådant våffel-tyg på insidan, som suger upp svetten jättebra. Så jag brukar ha de schabraken när jag ska rida ett hårdare pass, tex träning.
Jag blev faktiskt riktigt sugen på skärpet, då jag suktat ganska länge efter ett Dyón-skärp. Men detta kan jag ju ha så länge om inte annat!
Tränset tycker jag är jättesnyggt! Har letat efter ett träns som har samma funktion The differens, men just det tränset fungerar inte på Kenny. Detta kunde kanske fungera bättre, när det inte sitter så långt bakom öronen.
Jag tycker i alla fall det var snyggt och det kostar inte så mycket, ska nog åka och kolla på det någon dag!
Boken ska jag nog också kolla upp, för det är just spänst och harmoni som jag och Kenny måste jobba lite mer. Eller ja, harmonin är det oftast inte så mycket fel med, men då är det sällan någon riktigt spänst heller, haha!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Cool design! Besök gärna min blogg du med;)

2010-01-08 @ 22:16:53
URL: http://nilsmarkjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0