Trött, men lycklig!

Åååh, jag har nu gått två dagar i skolan - och jag är redan tacksam för att det är helg, haha!
Ska dock träffa min studiegrupp i morgon oc hstressa inför uppgiftsinlämningen nästa fredag...

Det var urmysigt i stallet idag. Kenny var så himla enkel att ha å göra med..!
Det var (för en endaste gångs skull) lätt att mocka hos henne, hon gnäggade när jag skulle hämta henne i hagen, hon väntade tålmodigt på sin mat, och uteritten blev en succé!
Hade egentligen lite planer på att hoppa idag, eftersom hon blev lite slutkörd igår. Men så tänkte jag att det gäller att passa på och rida ut när man kan, så det blev en mysig barbacka galopp på fältet bakom stallet istället.
Jesus, vad fin hon var! Mjuk och härlig att rida på!
Var dock inte så noga med arbetet, tyckte hon var värd lite "ledighet" efter gårdagen.
Så ja, vi galopperade runt lite i snön, och njöt av solnedgången. Sedan skrittade vi hem..!

Det var alldeles lagom för en trött matte en fredagskväll..!

 

 

Förbered er förresten på ett desigbyte här i bloggen inom kort. Är redan trött på vintertemat, nu vill jag ha vår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0