v 3

Jag tror att vi måste lägga in en lite lugnare vecka igen, med tanke på att hon är så konstig just nu.
Därför blev det ingen ridning igår, utan vi hade lite trickträning istället!
Jag tänkte att Kenny är ganska fit for fight nu ändå, och det kommer bli sådär galet kallt här i veckan, så jag vill undvika för hård träning och svett, men huvudet kan hon behöva använda lite mer - trickträning blir en rikigt utmaning.
Då handlar det ju om att lära henne nya saker, nya kommandon som hon kanske inte riktigt förstår till en början. Men hon fixade det förvånandsvärt bra igår!

Hon är så klok och snabblärd egentligen, så länge man ställer lagom stora krav:
Efter bara igår mästrar hon nu spansk skritt på stället!
Nu ska jag bara lära henne att gå fram samtidigt :D
Tillslut kanske hon kan göra det när jag sitter på, wohoo!



Men även om vi ska ta det lugnt i veckan så har vi ändå årets första Pay n Jump nästa onsdag, så någon gång i veckna tänkte jag hoppa lite. Riktlinjerna för veckan ser ut ungefär såhär:

Måndag: Trickträning, lite bus
Tisdag: Tömkörning ca 40 min
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Hoppning
Fredag: Uteritt
Lördag: Tömkörning
Söndag:
Uteritt alt trickträning


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Precis, 10 poäng till dig som använde hjärnan, haha! ;D



Jaja... x) Får väl kraffsa ihop lite om det då... ;P

2010-01-26 @ 19:26:57
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0