Uteritt igen!

Det blev ingen tömkörning idag för när jag kom till stallet hade Andrea planerat att vi skulle rida ut med Kenny och Minelli* :)
Helt ok för mig och Kennys del, speciellt Kennys haha!
Vi red ut på grusvägarna och galopperade i skogen och hade det bara myyyysigt i vårsolen! Minelli är dressyrhäst, och hon vann över Kenny när vi skulle se vem som kunde länga mest. Men Kenny vann galoppen hur lätt som helst...! Jag är mer och mer inne på att ta tid på henne på banan, haha ;)

Jag fick mina priser från Båstad idag också!
En fin vit rosett, en plakett och ett hederspris i form av en kristall med Båstad RK's logga på.
Så nu hänger det fyra rosetter på Kennys rad på väggen, och det ska bli många fler, som ni kan se på tävlingsplaneringen :D


Jag har skickat in ett "kolla masken"-test idag också!
Det verkar himla smidigt och enkelt, men jag fick vänta hur länge som helst på att Kenny skulle bajsa! De höll på att skratta ihjäl sig i stallet när jag väntat i nästan en timme och plötsligt utropar "JA! Bajs!" men sprudlande förtjusning i rösten, haha!


*Miss Minelli ska bli Kennys
nya hagkompis när hon
'landat' lite mer på
anläggningen.
Det ska bli riktigt spännande
Hon är rödvinsröd, hög i rang
och har två virvlar i pannan.
Fatta vilka cat-fights det
kommer bli ;)

Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

jag tävlade för fryksdalens ryttarsällskap när vi bodde där, Hjälpte till på SM i sunne år 2000. alltid drömt om att tävla där :D

2010-03-24 @ 23:13:27
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Jaha, där ser man =)

2010-03-25 @ 09:07:10
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

bodde där från 97-00 tror jag. Slutet av 97 flyttade vi dit. Då kanska vi sågs omedvetet? :D

2010-03-25 @ 13:21:16
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Ja jag är lite osäker på om dom är stora eller inte.. :/ Men S-skydden ska tydligen vara jättesmå! Men jag ska testa att knäppa den nedersta på spändaste, för hade alla på mittenhålet när jag provade igår! :)

2010-03-25 @ 17:00:14
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0