Vilken fantastisk dröm...

Jag drömde om Flamma Bygget i natt, och det var nog den bästa drömmen jag någonsin haft!
Ett av mina bästa minnen, alla kategorier, var min fem veckors praktik på Flamma när jag gick i 2:an på gymnasiet. Det är en enorm anläggning, det är massor av hästar att ta hand om och det är alltid väldigt mycket på gång som ska göras, men det är bara roligt - hela tiden!
Jag red ca 6 hästar vare dag, förutom Kenny som var med och verkade stortrivas lika mycket som jag! Det var så himla utvecklande att rida alla dessa hästar varej dag, som var allt ifrån trimm av tävlingshästarna till utbildning/inridning av unghästarna...
Ååååh.... vilken nostalgi!!!

Åter till min dröm då;
Jag har inte tänkt på Flamma på länge, men av någon aledning så var jag i alla fall där i min dröm. Och alla härliga människor som jag jobbade ihop med var på plats så klart :)
Det som var så fantastiskt emd drömmen var att jag skulle bo där, samtidigt som jag pluggade som vanligt. Men på eftermiddagarna fick jag hjälpa till så mycket jag ville på anläggningen plus att vi köpt den unghästen jag utbildade helt själv när jag var där! Caracco hetta han<3, och han var helt otrolig, men reste sig väldigt mycket, hehe!
Åååh, jag var så himla glad hela drömmen! Jag skulle ha både Kenny och Caracco och vi skulle bli som en enda stor lycklig familj!


Jag ska nog försöka sova middag och drömma lite till... ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

SV:

Äsch, du behöver inte betala för dom bilderna. Använd dom så mycket du vill. Du kan spara ner dom från bloggen och om du vill kan jag Maila dom till dig.

Angående styringe ska jag ju själv tävla så jag tar kort om jag får tid över tännkte jag. Förra året fick vi vänta läääänge mellan starterna och det lär väl bli så i år med antar jag. Är inte så glad i att fotografera tävlingar men tar gärna lite spontana bilder eller på folk jag känner. Det roligaste är däremot att åka ut till folk och ta kort när de rider eller liknande. Mer personligt och ingen tidspress ^^

2010-03-27 @ 18:15:17
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0