Heartache

Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt! 
Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt!
Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt! Kenny är halt!


Det dunkar som pulsslag i både huvud och hjärta; Kenny är halt!


Det blir alltid samma sak.
Även om det inte verkar så allvarligt, och även om det varken går att hitta
sår, svullnad, värme eller ömhet så fullkomligt skriker mitt hjärta.

Jag blir livrädd helt enkelt.

Som några av er vet lever jag och Kenny på 'lånad tid',
och jag blir alltid livrädd för att våra dagar ska vara räknade...

Jag kommer ge det tre dagar innan jag får panik på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

hoppas det inte är något allvarligt, jag blir också hysterisk av sånt.

2010-05-22 @ 22:17:14
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stumpan då! Du ska se att det inte är nåt allvarligt, hon har nog bara sträckt sig för långt efter en grästuva :) I'll call you tomorrow!

2010-05-23 @ 02:16:38
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/
Postat av: M L I

åh! sånna hältor är värdelösa, min valack brukade få hälta varje vinter förut. Utan värme, puls, sår eller svullnad... Men det var bra efter några dagar, så förmodligen sträckningar.



Hoppas det går bra med din häst! Det där med paniken känner jag igen.

2010-05-23 @ 18:05:10
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0