Flumm?

Igår försökte jag ta en bild på Kenny när vi skrittade ut, men det verkade inte gå - så jag blev jättearg på kameran, sedan dog den...

När jag kollade på kameran idag visade det sig att anledning till att det inte gick att ta kort var för att jag omedvetet hade ställt in den på video! Smart man än ibland alltså..!
Så på min kamera har jag nu 9 mini-klipp på Kennys nacke från när vi red ut igår, haha!
Alltså detta kvalitetsmaterial gånger 9:



Fick allt med en helt värdelös bild också;


Haha, så tokigt det kan bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när u tävlar din häst nmåste du rida mycket långsammare, och mer ihop samlat! det är snarare drför hon vägrar varje gång. För hon springer i full fart, vet inte vad hon gör och blir rädd. Min teori! Själv tävlar jag 1.30-1.40 så jag vet vad jag snackar om.. Lycka till iaf :)

2009-12-18 @ 18:02:39
URL: http://emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0