Be cool - screw school!

Nej, haha - men jag är seriöst lite trött på skolan just nu X)

Tänk om man bara kunde få ha en egen gård, vara evigt lycklig och ekonomsikt oberoende så att man bara kunde leva ett fatastiskt liv ihop med häftiga hästar och mysiga stalltjejer! (En alldeles egen Robert Pattinson hade inte heller suttit fel...)

Men så är inte livet, och det är bara att acceptera!


Dagens ha-begär står detta HV Polo-schabrak för:

Vill ha!


För att uppdatera er lite på hästfronten kan jag berätta att jag faktiskt varit med om något drastiskt tillika dramatiskt!
Jag har blivit erbjuden en 4-åring som står i Tyskland och som ska vara en riktigt fin häst, ballt va?
Jag letar ju absolut inte efter en till häst, jag vet inte ens om jag skulle ha tid med en till häst. Men är den helt otrolig och fantastisk kommer det vara svårt att tacka nej... ;)
Självklart går det att lösa, och jag skulle tycka att det vore grymt kul med ett litet projekt - men då ska det verkligen vara en oslipad diamant!
Förhoppningsvis får jag film på den inom några dagar och ska då diskutera det hela mer med familjen.
Många är ju väldigt försiktiga med att skriva om ännu-inte-köpta-hästar på bloggarna, men eftersom det här bara är en impuls-grej kände jag att ni lika gärna kunde få veta!

Jag blev lite extra sugen på det här också med tanke på att jag kommit på att det är sådana här erbjudanden jag verkligen vill ha om si sådär tre år, när jag strukturerat upp min framtid lite...
Men ibland blir det förr snarare än senare ;)




Kommentarer
Postat av: karin lindh

sv. Tack :)



Eftersom den är fyra år så behöver den ju ninte gå så ofta så om du köper den komemr du garanterat orka med och hinna med hästen :D

2010-04-15 @ 23:08:39
URL: http://lillakarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va spännande! Vad är det för stam på den? :)) Hoppas ni köper den ändå juu ;D

2010-04-16 @ 08:47:46
URL: http://petraebbesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah okej, Men ska du åka till Tyskland & kolla på den? :)) Verkar ändå va en riktigt fin häst ju! :D

2010-04-16 @ 09:09:10
URL: http://petraebbesson.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Det schabraket va grymt snyggt ;D

2010-04-24 @ 18:46:09
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0