Tävlingsplanering - uppdaterad igen!

Jajamänsan! Nu har den nog dock ändrats för sista gången, hehe.
De allra flesta propositioner har kommit ut nu, och det enda som skulle kunna ändra på saker och ting igen är om jag kommer på att jag vill åka på någon speciell tävling längre bort, just nu håller jag mig till min 10 mils radie (ballt att jag lyckades med det).

April

5

Ridklubben Styringe Stall
Lokal 1,10m

16

Laholmsortens L Ryttarförening
Regional 1,20m

eller

25

Olsegårdens Ridklubb
Lokal 1,10m

(Omdet blir 1,20 i Laholm eller 1,10 på Olsegården beror på om vi är felfria eller inte i Styringe.)


Maj

1-2

Falkenbergsortens Ryttarförening
Regional 1,10m
Nationell 1,15m

15-16

Harplinge Ridklubb
Lokal 1,10 m
Regional 1,10 + 1,20m

28-30

Halmstad Fältrittklubb
Regional 1,10m?
Nationell 1,20m?

 

Sommarvila

2 veckor på bete för Kenny!
3 veckors igångsättning, sedan...

Juli

1-3

Björbäcks Ryttarförening
Regional Lamicell Cup Semifinal 1,10m



Snart kommer Kenny bli en Milton!


Det känns riktigt bra!
Kennys sommarvila matchas in så bra också, så jag tror verkligen att den här planeringen kan hålla och fungera. Det känns lagom mycket också :)
Det är ungefär tävling var fjortonde dag, och det tror jag blir bra; tillräckligt mycket för att vi ska få rutin, men inte så mycket att vi riskerar att slita på Kenny!
Som sagt är det inte långa sträckor att köra heller, och det tycker jag är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0