Ännu en nära-döden-upplevelse!

Hur motionerades Kenny i måndags? Skrittade ut en sväng
Hur motionerades Kenny i tisdags? Tömkörning (ganska lätt)
Hur motionerades Kenny i onsdags? Tömkörning (ganska lätt)
Hur motionerades Kenny i torsdags? Inte alls
Hur motionerades Kenny i dag? Barbacka m gummibettet
Hur smart var det? Inte alls

Hon sparkade bakut två gånger. Hon har aldrig sparkat bakut med mig förut!
Som tur var satt jag kvar, men det var med nöd och näppe några gånger, haha!
Tur att hon är pigg och glad i alla fall.

Planen är ju att hon ska gå lite lugnt den här veckan.

Sätter nog igång henne efter helgen..!


Kommentarer
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

haha nejdå! tänkte bara eftersom du hade tvekat lite på hur du såg på din ridning, alltså om du ville tävla eller inte (har jag för mig att jag läste någonstans?) så då tänkte jag ta besultet åt dig:D alltid mycket roligare att läsa folk man brukar tävla meds bloggar ;D

2009-12-25 @ 17:39:03
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: joelles hästblogg

svar; haha ja eller hur! vi får se hur det går, Marelle är en väääldigt speciell dam som har varit med om mycket i sitt korta liv. fast om det går bra i 110 så:D

2009-12-26 @ 08:22:51
URL: http://joellemyslek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0