Ursäkta..!

Jag har uppdaterat lite dåligt, men jag har haft hemska hemtentor som nästan tagit kol på mig.
Men nu är de inlämnade, så nu kan jag blogga som vanligt *pust*

I går hade jag och Kenny jättekul ihop!
Jag visste inte riktigt vad vi skulle hitta på under ridpasset eftersom jag hade valet rida ut, men det var så mörkt.
Jag ville inte rida i ridhuset, så det fick helt enkelt bli paddocken. Den var superfin att rida på nu när nästan ingen gör det. Underlaget var perfekt! Tack vare spotlightsen var det ritkgit ljust och fint på banan också, vilket alltid är uppskattat! Det var urmysigt att rida barbacka också, helt underabrt med den framåtbjudningen hon får på utebanan. Vilket steg alltså! :D
Mitt i paddocken hade man salmat ihop allt hindermaterial i en enda stor hög eftersom man harvat banan tidigare under dagen. På ett ställe mitt i den här högen var det lite bommar och en till-fluffad pressening och ett omkullvält hinderstöd. Hela grejen var kanske 2m mellan hinderstöden, 50cm högt och 50cm brett.
Det hoppade vi såklart över några gånger!
Jag ville testa Kennys mod lite, eftersom det var väldigt tittigt, men ändå inte svårt. Hon tyckte att det var buskul!
Vi red bara i 15-20 min (exklusive fram och avskrittning), men vi hade grymt kul.
Jag har märkt att både jag och Kenny kan behöva sådanna pass ibland. När vi inte ställer några krav, utan bara har riktigt roligt ihop..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0