AAAAAAAAAAAAAAH!!!

Jag blir aldrig nervös inför tävlingar...
Men nu är jag galet nervös.
GALET I TELL YOU!

Jag tror det är just för att detta varit ett så stort mål, någonting häftigt och svårt.
Det finns ingen prestige i den här tävlingen, jag kommer nog inte ens bli besviken
om jag ramlar av, haha.
Det viktiga är att vi provar på, och går det inge bra så provar vi en annan gång igen!
Så enkelt är det.

Ändå är jag nervös...

Kenny var i alla fall fin idag!
Först tyckte jag hon kändes lite stel, men så kom jag på att jag red på hackamoret,
och då är hon ju lite svårare att få igenom hehe..!
Vi tog det bara lugnt i alla gångarter, flyttade lite sidverts, gjorde några
galoppombyten (!!!)
och skrittade sedan ut en sväng.
Efter det storbadade vi och gjorde inpackning i svansen (hehe...).
Fatta att det går att beta Kenny medan hon torkar nu! Då är det vår på riktigt! :D



Lycka till till mig och Kenny i morgon!



Kenny får ha öppet fönster för först gången!
She likes it alot!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Lycka till!!

2010-04-12 @ 22:37:40
URL: http://josefinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0