Here we go again..!

Nuuu har jag nått en svacka i mitt tålamod igen!
Jag vill ta hem min häst NU,
jag vill rida tillsammans med henne NU,
jag vill åka till stallet som vanligt varje dag NU,
jag vill träna och tävla NU!

NU! NU! NUUUU!!!



Idag är det 15 dagar sedan jag ens satt på henne, det är lång tid!

Jag vet ju att betet är jättebra för henne, och nu trivs hon mycket bättre än i början,
men det bara regnar och regnar och regnar...
Det är bättre för hästar när det regnar och är 15 grader än när det är 25 och sol,
men en vit häst blir så himla skitig, och det ser som inte trivsamt ut!
Med fem andra nyfikna hästar i hagen har jag ingen chans att borsta henne heller.

Bytet av hage blev flyttat tills i morgon då Elisabeth som håller i betet hade mycket att
göra. Så imorgon blir det garanterat byte!
Det känns bra, då kan jag börja skritta ut på henne och mysa lite på tu man hand.

♦ ◊ ♦

I morgon ska jag rida Kentucky och jobba några timmar
innan vi byter hage, så det blir nog sen uppdatering :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0