Sista dagen på betet!

Igår kväll kom min mamma ner hit till västkuset, och vi åkte direkt för att
hälsa på Kenny på betet. Det var precis som om hon visste att det snart är slut på
det roliga, för alla hästar stod i närheten av grinden när vi kom - förutom Kenny.
Jag började ropa och vissla och tillslut hörde man ett brak och ett knak från skogen:

FIIIIINA KENNY ♥

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

Eftersom vi ska hämte Kenny ikväll så kändes det lämpligt att städa lite i
sadelkammaren idag! Det var inte så mycket som behövde göras, smöja utrustning
och tvätta skydd ;)
Jag har faktiskt gaaanska bra ordning i mitt skåp nu, även om det underlättat massor
om man hade haft två!

Mina träns är dem tre närmaste...


Det är lite upp till bevis vad det gäller vår transport idag också!
Annars använder jag ju min mosters Böckmannsläp eftersom Kenny står så
mycket bättre i det, men nu tog mamma med vår egen Startrailer ner, så vi
tänkte prova att hämta Kenny i den idag och se vad som händer.
Stratrailerna är mycket större och längre än Böckmannsläpet, och det var av just
den anledningen vi köpte det. Men Kenny giller verkligen inte när hon har för
stort utrymme omkring sig - men förhoppningsvis är hon lite säkrare nu och står
mer stilla
:)
Som sagt, upp till bevis..

*Hoppas, hoppas*
!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken härlig bild =D

2010-06-19 @ 21:28:58
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0