Doing the plugga!

Jag har vansinnigt mycket att göra den här veckan.
Vansinnigt I tell you!

Jag kommer behöva plugga och läsa hela dagarna och skriva hela nätterna
(eller tvärt om) så vi får se lite vad jag har samvete att hinna med i stallet.

Kenny skulle inte dö av några dagars tömkörning igen - hon har gått ganska hårt
i ett par dagar nu :)

Idag blev det i alla fall en urmysig uteritt ♥
Jag kände att Kenny säkert skulle ha lite spring i kroppen efter det hårda
dressyrpasset igår, så det fick bli en härlig galopp genom bokskogen som äntligen
börjar vakna till liv och är hääärligt grööön!
Kenny hade en fantastisk galopp idag; stor och kraftfull!
Jag tror att jag ska börja träna hennes galopp ute i skogen istället, och sedan försöka
överföra den till banan - experimentera är jag bra på, haha!



Jag har förresten precis anmält mig och Kenny till vår nästa tävling!
Det blir Harplinge Ridklubb den 16 maj!

Som ni ser har jag valt att anmäla oss till avd B igen.
Det känns rätt på något vis...
Vi tävlar ändå inte om prispengarna än, så då känns det onödigt att betala dubbelt så
mycket för att rida avd A, och jag resonerar som så att så länge Kenny hoppar som
en unghäst får hon hoppa med unghästarna ;)
Vi behöver båda rutin, och Kenny hopapr ju ganska ojämt, så då kan det vara skönt att
bara rida för Clear Round!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: Jaa, eller båda är Freddis, men de är cairnterrier! :D Så otroligt söta ;) Vad heter din? :D

2010-05-03 @ 20:45:36
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

sv; Ja den hette nog Kilkenny II eller nåt sånt ;)

2010-05-03 @ 22:05:09
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; lagt till dig med nu :)

2010-05-04 @ 19:51:02
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0