För ovanlighetens skull...

... Blev det en uteritt idag!

Jag och Kenny, tillsammans med Andrea och Wembley!

Skimmelmaffian ;)

Det blev en riktigit härlig runda, och Kenny vart helnöjd när hon 'fick' vinna
det halvhjärtade galoppracet!
Jag red ändå barbacka på hackamore, hehe!

Det är precis som om vi hamnar i någon slags symbios när vi rider
barbacka nu för tiden, vi blir liksom ett.

Det spelar ingen roll vad vi gör, eller hur fort vi galopperar, så känns det som
om jag sitter helt orörlig på hennes rygg.
Dressyrtränaren i stallet som sett oss träna barbacka på banan säger att det
nästan ser magiskt ut när lilla jag sitter uppe på stora Kenny och tränar
galoppombyten barbacka och det inte ens syns att jag rör mig någon gång.

Fint sagt av henne ♥

Båda hästarna verkade gilla ridturen, och de trivs himla bra ihop!
Dessa turer lär det bli fler av i sommar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0