Åååååh vad jag är deppig!

Eftersom alla kanske inte vet det så skriver jag det här och nu: Jag är en otroligt känslig person.
Det är helt sjukt, minsta grej kan påverka hela min sinnesstämning och humör. När det gäller positiva saker är det en väldigt positiv egenskap, men när det, som idag, gäller negativa saker är det en vääääldigt negativ egenskap...

Som idag till exempel; Just nu är jag helt övertygad om att min häst inte tycker om mig, även om jag någonstans vet att hon faktiskt gör det. Men just nu känns det inte som om hon tycker om mig.. :(

Vi har nämligen just spenderat 40 min i ridhuset med att försöka få till en "Join up".
Det är något vi brukar göra när vi har lediga dagar, eftersom det bara tar 2-3 minuter i vanliga fall. Men idag vill hon bara inte. Jag fattar ingenting och jag blir så himla besviken!

Både hon och jag gör allting som vanligt, hon är helt med på noterna fram till halten då det är meningen att hon ska välja att vara med mig, att gå fram till mig. Men det gör hon inte!!!
Hon står still en stund och sedan går hon iväg!!! Jag är i upplösningstillstånd här!
Antingen så gick hon iväg eller så bara står hon där och tittar på mig... Jag måste göra något fel!?

Jag fattar verkligen ingenting...

Mamma menar att hon säkert har PMS. Men till och med PMS-Kenny brukar vilja vara med mig, nu vill hon inte det!
Nu går hon iväg!

Fan vad jag blir deppig av detta....

Måste nog åka dit i morgon och prova igen, fungerar det inte då heller kommer jag nog avlida... :O


Kommentarer
Postat av: Karoline

Äh, hon är ett sto. Ston gör som dom själva vill och dom älskar en ändå :)

Min Odessa tycker att allt är så jätte spännande när man ska öva på något och oftast så får man gå och hämta henne efter att hon gått iväg.

2009-12-23 @ 02:12:51
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0