Back in Business

Nu har jag återhämtat mig från gårdagens ilskeanfall!

Jag är vanligtvis en väldigt behärskad människa, som oftast analyserar händelser ordentligt innan jag bestämmer mig för om jag ska bli upprörd eller bara skaka av mig det. 99% av gångerna skakar jag bara av mig det.

Men, som ni kanske märkte blev jag verkligen vrålarg igår - de faktum att jag var trött, hungrig, hade väntat så länge och precis börjat tillfriskna från en jobbig förkylning kan kanske ha varit bidragande faktorer, hehe..!

Nu har jag i alla fall ryckt upp mig!
Det är minurgrader idag, så jag får se om jag kanske kan rida ut i snön och galoppera med Kenny!
Det skulle hon nog tycka om, hon behöver det nu...
Något jag kom fram till i går var att jag nog inte kommer kunna tävla på det tvådelade gummibettet, hon lyssnar inte på mig när hon blir exallterad, som hon både blev igår och som hon blir på tävling.
Jag kan inte riskera att ha en explosiv gigantiskt vit kanonkula som inte lyssnar på mig på en tävlingsplats, det kan bli farligt... Så det får antagligen bli så att jag hopptränar ibland på det tvådelade, ibland på hacket och ibland på Pelhamet - och så tävlar jag med pelhamet.






Kommentarer
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

svar: jag rider för forf, falkenbergsortens rf. Åh, jag har varit påväg att byta till Harplinge hur många gånger som helst! Tycker dom verkar satsa så otroligt bra på alla sina ryttare (precis som du säger)! Sa först att jag skulle byta detta året, men kanske blir nästa XD haha

2009-12-30 @ 10:37:45
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: sara

sv; Ja tycker det också :)

Söt häst :)

2009-12-30 @ 17:48:26
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: N

Superfin blogg, allt bra? :)

2009-12-30 @ 17:58:02
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0