Det här med drömmar..?

En del menar ju att man drömmer just de drömmarna man drömmer av en anledning, att de betyder något.
Andra menar att det man drömmer är an blandning av alla de intryck man fått under dagen...

I natt drömde jag att Kenny hade fått ett gult föl som hette Robin som hade kommit från ingenstans, och jag hade panik eftersom jag inte kunde hitta efterbörden.
Jag letade i hagen och vände ut och in på hela boxen, men jag kunde inte hitta den..!
Då fick jag panik igen eftersom jag trodde att den då va kvar inne i Kenny, vilket leder till akut livmoderinflammation, vilket leder till döden (om man inte har tur). Jag. Fick. Panik!
Så på något magiskt sätt fick jag in Kenny och Robin i transporten och var på väg mot Hallands djursjukhus...
Jag minns att jag först var tänkt att ta Robin i passagerarsätet brevid mig eftersom jag trodde att han skulle skada sig i transporten, men då fick Kenny panik istället, så det gick inte.

Sen vaknade jag!
Var helt sönderstressad ochögonen var stora som tefat på mig!
Men klockan var bara 04.00, så jag somnade om ganska snabbt ändå...

Då började jag istället drömma att JAG hade fått ett barn från ingenstans som hette Robin, va fan!?
Återigen fick jag panik eftersom jag såg hela min framtid och karriär gå åt pipsvängen och ännu sjukare var att det var en av mina bästa kompisar från Värmland som var pappan, och han fattade ingenting och jag fattade ingenting. Sen vaknade jag igen. Vägrade somna om!

SJUKA DRÖMMAR!

Något säger mig att om jag träffar någon som heter Robin idag kommer jag vända och springa åt andra håller..!


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Haha nej precis, det ska vara totilas och gal, så är det bara!

2009-12-02 @ 19:09:55
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0