Juligt värre!

Nu har jag precis kommit in från att ha varit på pepparkaksbak med grannen!
Det var riktigt juligt och mysigt :D

Hon, Amanda, stod för kvaliteten och jag för kvantiteten, haha!
På två timmar lyckades Amanda med:
Antal plåtar gräddade: 2
Antal plåtar mad lagom gräddade pepparkakor: 1½
Antal plåtar med fina pepparkakor: 2

På två timmar lyckades jag med:
Antal plåtar gräddade: 6
Antal plåtar mad lagom gräddade pepparkakor: 1
Antal plåtar med fina pepparkakor: 0

Jag förstår det inte, alla mina pepparkakor blev mysko;
- Långtradsgrisar
- Frankensteingubbar
- Tomte-centaurer (eg julbockar, men de såg ut som en tomte med en djurkropp)
- Skottskadade gummor (dem hade hål i sig?)
- och Krossade hjärtan.

Kostigt det där, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0