Klagoinlägg!

Det verkar som om alla har kommit in i en dålig period?
Massor av bloggar handlar om dåliga dagar och det verkar rent allmänt som om Sverige gått in i höstdepressionen på riktigt i år... Tråkigt.

Själv sitter jag här och är bitter.
Livet är så sjukt orättvist ibland att jag blir helt galen! Hulken-galen!
Varför ska allt vara så lätt för en del här i livet medan det jämt är så förbaskat svårt för andra.
Och med andra menar jag såklart mig...
Jag hatar det!

Det är så mycket jag vill göra! Men det finns ingen tid!
Och de få gånger det faktiskt finns en liten tidslucka så är jag så slutkörd att jag bara orkar inte helt enkelt...!
Det är så himla frustrerande..!

Jag vill inte behöva se tillbaka på mitt år som 19-årig och tänka "Åh, det var den perioden i mitt liv då jag var konstant stressad, bröt ihop med jämna mellanrum, var helt ur balans, hade ingen tid, ville träna och prova på massa saker men...Så blev det aldrig"

Ja, jag tycker synd om mig själv, och JA jag hatar alla som har det lättare.
I truely madly deeply doooo!


Jag behöver verkligen en pause från skolan nu, verkligen, verkligen, verkligen.
Jag måste få chansen att hitta min motivation igen...
Jag menar, hur tror de att de kan vinna på att köra slut på studenterna under första terminen?
Det är hur många som helst i min klass som hoppar av, hela tiden. Ännu fler slutar efter jul...
AAAAAH! Det är så jobbigt att det inte är någon struktur och att man aldrig vet vad som krävs av en..!!!

SATAN!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Banken sa att "Ni lånar för lite pengar för att vi ska tjäna på det". Så vi fick inget lån. De rekommenderade oss att finna en bilhandlare som erbjuder finansiering. Inte helt koolt, tyckte pappa.

2009-12-03 @ 23:03:08
URL: http://www.lisasfanclub.se
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

svar; okej, för en tjej i mitt stall köpte ett för 1200 kr och på det har det fallit av hur många som helst... så känner inte för att betala så mycket när man lika gärna kan betala 250 med samma kvalité

2009-12-03 @ 23:05:48
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: thesshanning - ur en hästnörds synvinkel

Jag kunde inte sagt det bättre själv.

jag håller med dig totalt! känner då och då att jag också behöver lägga skolan och allt vad det innebär åt sidan. Kan iaf trösta dig med att du är inte ensam! ;p



Superduper fin häst har du också :D

2009-12-05 @ 13:07:49
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0