Nej nu jävlar

ska jag rida ut om det så är det sista jag gör!!!

Har väntat och väntat och väntat på att vädret ska bli bättre, men det är bara att inse att vädret blir inte bättre än såhär i Halland i december...

Kenny håller på att bli helt galen (i vanliga fall är hon bara 98% galen), och jag vill kunna skritta ut nästan varje dag nu när hon har en lugn vecka..! Nej, det är bara att ta mod till sig!

Idag får jag och Kenny klä på oss regnställ, flytväst och sylvester - för här ska det ridas ut!!!


Ååååh, varför kan det inte vara sol och sommar igen!?

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Ja fy vad jobbigt det är med detta väder! Jag är glad att jag red ut tiiidigt imorse för resten av dagen har det varit snöstorm! Jisses säger jag bara... och lycka till med ritten :)

2009-12-26 @ 15:43:08
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0