Sjukast av alla..!

Det är vad jag är!

Jag snörvlar och nyser som ett litet ynk, och hela välden känns groggy...

Jag mådde dock liiite bättre så fort jag kom till Kenny, men orkade inte rida så värst mycket:
Började med att skritta på långa tyglar i friskt tempo i 10 min,
sedan lite grand på korsta tyglar,
sedan trav längs fyrkatsspåret och på stora böjda spår i kanske 5 min,
sedan 10 mins skritt igen.

Kenny var lite snopen, hon vill verkligen träna nu. Men jag måste vara rättvis mot mig kropp också, så det fick bli såhär idag! Får se hur jag mår i morgon, hoppas att jag kan rida lite mer då!

Ska in till stan i morgon och kolla in mellandagsrean :)

Har förresten också kollat in tävlingsterminen för Halland idag, och det ser strålande ut!
Jag kommer förklara upplägget mer utförligt och lägga upp min tävlingskalender så fort jag slipat klart på den, men planen går i alla fall kort ut på att vi börjar med 2 lokala 1m, sedan ska vi försöka avancera så effektivt som möjligt.
Men för att det inte ska bli för stor press på Kenny tänkte jag vara med i en cup som går i 1,00m (i final +5) så att cuppen blir ungefär varannan start, så blir det lite mer simpelt, hoppas jag :D
Som sagt, mer utförligt kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0