The Glory of Cometitions

Jag har funderat och tänkt jättemycket på det här med tävlandet.
Varför vill jag tävla? Vad är det med tävlingar som jag dras så mycket till?
Vad får jag egetnligen ut av att tävla? Vad kommer Kenny tycka om att "bli en tävlingshäst"?
Hur mycket kan jag tänja på gränsen?

Ja, jag har verkligen funderat jättemycket...
Jag vill verkligen. Men jag vet inte varför?

Frågan är då om jag verkligen måste förstå och veta varför jag vill, eller om jag bara ska lita på känslan.


Jag kommer antagligen spekulera ganska mycket i det här när jag publicerar mina mål för 2010.
Men jag ska fundera lite mer först...


Kenny vid Kvibilles ridklubb i somras.
Då verkade det som om hon tyckte att det var kul...
Gör hon det? Är detta något hon vill göra, eller är det bara jag?
Jag får nog helt enkelt pröva mig försiktigt fram, och se vad som händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0