Jag har kommit fram till följande:

Jag älskhatar twilight.

Jag är inte sådär psyko-förhäxad av böckerna/filmerna som halva jordens tonårstjejer är, men jag är helt klart förhäxad av Edward (på ett väldigt icke-stalker-eller-patetiskt-önsketänkande-sätt, håller på att ge varenda brud som utvecklat den där sjuka obsession av twilight-pojkarna en snyting! Get real..! Det är faktiskt obehagligt när tjejer blir sådär helgalna...).
I alla fall så gillar jag verkligen böckerna/filmerna på grund av att de är så himla bra skrivna, storyn är så spännade, kärleken är så oövervinnerlig och eftersom att pojkarna är så fantastiskt snygga.

Men samtidigt håller samma böcker/filmer på att ta livet av mig!
Satan i gatan vad jag avskyr kärleksberättelser! De får mig att känna mig oälskad och otillräcklig!
Det är bara att inse; jag kommer aldrig att få en sådan man, och eftersom att jag ändå vet att de finns så kommer jag aldrig nöja mig med något mindre (nu snackar jag inte fanatifostren utan skådespelarna..).


Jag kommer bo i en liten stuga med Kenny i vardagsrummet och that's it.
Tolka det inte fel, jag verkligen älskar Kenny, men jag älskar inte tanken att hon kommer vara det enda jag älskar...


Lite struliga tankar kanske - jag får hoppas att det är något jag växer ifrån snart helt enkelt...

En sak är dock säker; Om jag fick välja, så väljer jag Pattinson - alla dagar..! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0