Lugn dag - söndag!

Kennygumsan fick vila idag.
Hon har ju gått tre dagar i rad, riktigt bra dessutom, sedan vilan - så jag tyckte det var dags. Planen är ju ändå att trappa upp ganska långsamt även om hon bara vilade en vecka.
På tisdag är det två veckor sedan hon hoppade och drygt två och en halv vecka sedan hon hoppade ordentligt, så någon gång nu under veckan ska vi ha lite bomarbete och eventuellt lite gymnastikhinder :)

Hon finner sig ändå i att vila nu på ett sätt hon aldrig gjort förut.
Visst, jag måste fortfarande stimulera henne genom promenader eller låååånga ryktstunder, men hon blir inte hispig längre. Kanske lite galnare att leda på bara..;)
Det är skönt att veta i alla fall, att hon klarar av det. Då vet jag att hon kan ha riktig semester ibland!

Jag påbörjade min planering angående julkort idag!
Jag tänker ta fin-fina julkort på mig och Kenny och skicka ut till alla, vuxenpoäng eller vadå? :D
Det hade bara varit så mycket finare om det hade varit snö ute.... Men vi får se vad det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0