Nej, nu får det vara nog..!


Nu vill jag inte vara sjuk mer!

Och även om jag skulle vara sjuk i morgon tänker jag ändå träna min häst innan hon utgör en fara för allmänheten. Carro ska ju ta hand om henne i helgen, och jag tänker inte låta Kenny vara orsaken till att det händer något med Fröken Orädd!

Ja, då var det bestämt!
I morgon blir det kombination markarbete/hoppning så att all överskottsenergi går ut över hindrena istället för mig eller Carro. Ja, så får det bli :P


Det här är en av de första bilderna på mig och Kenny!
Minst tre år gammal alltså, fränt!
Ha överseende med att den är lite ko-ko, typ mitt huvud som ser helt smalt ut X)


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

fin häst

2009-11-26 @ 12:19:50
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0