We don't need no education

Yes we do.

Sitter just nu på skolan bibliotek.
Oh yes, jag var här tio i åtta och lade beslag på den heliga skrift först av alla - Halleluja!

Dock har mina lärare insett sitt misstag att tvinga oss till att lämna in en hemtenta varje vecka, så vi ska lämna in alla fyra den 11/12 istället - Thank you, your highness. Men jag tänker ändå försöka komma igång ordentligt idag :)

Jag vägrar acceptera att jag skulle gått upp halv sju i onödan, it's just not happening!

Ja ja, nu ska jag återgå till att försöka förstå det här med vetenskapsteori (which's just not happening either, men ändå).

So long - långkalsong (som det för övrigt börjar bli dags för om det ska fortsätta vara kallt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0