Abandoned

That's me..!

Av någon underlig okänd anledning är jag helt övergiven!
Min syster är borta på någon kurs och kan inte prata med mig, mina vänner är spårlöstförsvunna (förutom Elisabeth och Carro som jag träffat idag), min bror får jag ändå aldrig tag på.
Till och med mamma och pappa är upptagna på annat håll..!

Alla är borta, och jag har ingen att berätta för hur bra det gick med Kenny och transporten idag!

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att de alla gått samman för att planera en överraskningsfest åt mig (jag fyller ju faktiskt år snart).
Men nu vet jag ju bättre, och något så storslaget hade de i min umgängeskrets aldrig kommit på.



Jag får väl nät-shoppa lite eller nått för att få mig på bättre humör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0