Dagens ridpass

Idag blev det ett lätt jogg-pass i dressyrsadeln på utebanan.
Elisabeth fick prova på att rida Kenny lite också, och jag tror faktiskt att hon var livrädd där ett tag.
Jag förstår inte riktigt grejen. Hon är stor, so what? Hon är ju faktikst jättesnäll..!

Jag tyckte inte att hon såg speciellt liten ut på henne heller, men det tycker ju inte jag att jag gör heller - men det gör alla andra ;)
Jaja, hon tyckte att det var hemskt och att Kenny var svår och inte gick att svänga - men jag tror att de bara var för att hon var för försiktig. Hon har ju sett Kenny när hon flippat ut som mest och då kan jag faktiskt förstå att man inte vill ställa på henne när man vet hur hon kan reagera.
Men det såg faktiskt riktigt bra ut!
Jag skulle inte ha några som helst problem med att hon red Kenny om jag ska åka bort eller så. Be ware Elisabeth!

Tyvärr har jag inget bildbevis på ridturen, det får helt enkelt bli fler gånger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0