Kenny löshoppar!

Idag fick Kenny göra det hon älskar mest i hela vida världen:
Hon fick löshoppa!

Hon blev heeeeelt galen!
Det är därför jag inte tagit bort ljudet på filmen, hon låter så himla roligt när hon grymtar av lycka!
Så har hon så himla brottom att hon knappt hinner med sig själv (syns ganska bra på 2:a språnget, haha).
Jag har bara med tre språng (det allra första, ett tokigt, det sista på 1.40), men ändå..!
Jag ville inte att hon skulle hoppa högre eftersom hon gasar så himla mycket, och det sliter ju desto mer då.
Hon tycker i alla fall att det är helt galet roligt, så ni får ha lite överseende med det, haha!
Här är filmen på min lilla toka:




Sötnöt Kenny!







Kommentarer
Postat av: sara från sthlm

haha hon kliver ju över d!

2009-11-02 @ 18:58:07
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

hahah, lycklig häst var det ja :)

2009-11-03 @ 10:08:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0