Material girl

Jag är för förståndig för mitt eget bästa, det är ett välkänt fakta, och därför avskyr jag oftast impulsiva människor som inte tänker på konsekvenser och som bara lever livet. Det är för att jag blir så förbannat avundssjuk!

Jag har egentligen rätt anlag för att vara världens mest effektiva shopoholic, men eftersom jag är så förståndig och alltid tänker på konsekvenserna för mitt handlande så har jag blivit expert på att lägga band på mig själv.
Det är väl egentligen bra, men ibland kommer den där prylgalna-majan fram och då händer det att jag ibland låter henne ta över. Som den senaste tiden har jag köpt en hel del saker, utan att hålla stenkoll på allting.
Det gav mig dåligt samvete... Det gör det alltid.

Men, så kommer min nya Idol och gör något fantastiskt som får mig att må bättre..!
Min nya idol kom nämligen till stallet idag och hade shoppat loss i hästshopen för över 12 000kr!!!
På en dag, på en och samma gång, i en och samma affär!
Och hon mådde prima över det, och nu har hon en massa fina saker att ha på sig, och använda, och vara glad över!
Hon är en sådan inspiration! :D

Jag ska också genomföra en ansvarslös shoppingrunda en vackerdag, helt utan att få dåligt samvete efteråt!!!


Bye bye Miss Sensible, Hello Material girl! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0