Morgon i stallet

Jag tycker om att ha utsläppet, det är så mysigt att komma till stallet på morgonen.
Alla hästarna står och mumsar på det sista höt och gnäggar glatt i kör när man kommer in och säger God morgon!
Idag var det faktiskt förhållandevis varmt, så Kenny fick gå ut utan undertäcke - bara det bomullfodrade regntäcket m hals! Jag kan inte låta bli att tycka att hon är så söt när täcket är uppdraget ända upp till öronen på henne. Det ser ut lite som när man ser dagisbarn som är inlindade i mössa och halsduk så att de knappt kan röra sig :D
Men hon är bra fin min lilla häst. Hann ta några bilder när jag släppte henne i hagen också;







Kenny Starfighter!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0