Runt vårt kvarter

I morgon ska jag köra Kenny i transport för första gången. Jag har aldrig kört en transport med häst i förut, jag har ju bara kört en tom innan.
Till saken hör också att Kenny inte står alls bra på transporter, hon är en lastbilshäst. I transporten hoppar hon omkring en del och gungar mot ytterväggen :/
Det är därför jag är lite nervös, men det brukar vara så att ju sämre man kör, desto bättre står hon. För då måste hon ju koncentrera sig på att hålla balansen.
Jag måste ju faktiskt lära mig att köra henne nu när jag äntligen har körkort och kan åka på vilka tävlingar jag vill! Det är ju det bästa med körkortet!

Det är också så att hon står mycket bättre i min mosters transport än våran egen. Vilket är konstigt eftersom våran är rymligare... Men jag får i alla fall låna den andra transporten så mycket jag vill, och det är ju bra!
Vilken snobbhäst hon är, som hellre åker böckman än Startrailer :P


Jag och Kenny på skrittur i Fjelldalens slotts alé.


Kommentarer
Postat av: Johanna - Bloggar från Flyinge Stuteri

Oj va fint!

2009-10-05 @ 13:53:40
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0