Åter igen bryts tystanden...

Ja, det var så dags att börja blogga igen.
Jag har tagit ett låååångt uppehåll med min första blogg,
men nu tyckte jag att det var dags att rycka upp mig, och det kändes som om
en helt ny fräsh blogg var precis vad jag behövde.

En lite mer ingående presentation kommer inom kort, just nu kan jag väl säga
att den här bloggen kommer (precis som så många andra bloggar) att handla
om mig själv och mitt liv ur alla mina perspektiv:
- Student
- Hästägare
- Lillasyster
- 18-åring
- Nybliven körkortsinnehavare
- Steningebo
- Kontrollfreak
- Orolig
- Rolig
- Hysterisk
- Nagelbitare
- Målmedveten
- Drömmare

Ja, ni förstår kanske grejen...
 


Det kommer i alla fall oundvikligen handla mycket om mig och hästen (Kenny), men en hel del annat också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0