It's cold around me...

... the night is young, aha.

det var tre grader i morse när jag åkte till stallet för att hovslagaren skulle komma.
TRE grader!

Jag fick plötsligt en massa att göra:
- Plocka fram vinterkläder
- Plocka fram vintertäcken (till hästen)
- Börja leta efter vinterdäck till bilen
- Börja fundera på vart f*n man hittar eluttaget till motorvärmaren
mm. mm

Jaja, Kenny skötte sig i alla fall galant, och det gjorde Hovis-Christer också!
Efteråt var hon superfin att rida, men galen, eftersom vi red ut i skogen.
Hon blir alltid helt skogstokig då. Haha! Fattar ni? Skogstokig!


Seminariet på skolan höll på att gå åt helvete, eftersom jag var den enda i vår grupp
som hade material med mig, men jag räddade dagen med mina papper i alla fall...
Känns sådär inför tentan på fredag - jag måste verkligen komme igång med pluggandet.
Men jag är så satans oinspirerad!

Skit också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0