I morgon äre skola igen!

Det känns faktiskt helt ok just nu...
Kommer dock garanterat balla ur innan helgen är över ;/

***
Idag har jag i alla fall kört omkring mina stockholmsgrannar på provridningar!
Det var kul att vara med och kolla, även om jag typ vill köpa alla hästar haha!
Vi kollade bland annat på en häst i skåneland som var helt underbar.
En riktig oslipad diamant som hade allt jag önskar hos en häst - jag hoppas
verkligen att de hittar ett fantastiskt hem åt den fina fina hästen!


Kenny var väldigt gosig idag också!
Hon ville mysa hela tiden, och verkade gilla ryktningen mer än vanligt.
Ridningen gick sådär, inte lika fantastiskt som igår :P
Vi red på vanligt tredelat idag, och hon blev faktiskt lite stark ibland...
Hon blev lite stressad (kan ha varit för att de regnade och blåste) men det
kändes ändå ok. Bytena gick också ok - inte helt felfria som igår, men
bättre än innan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0