Nu drar vi!

Nu ska jag strax åka hem ifrån till stallet och sedan till tävlingen :D

Det regnar inte (än) och det känns bra, hehe...

Det är ungefär 100 starter innan mig i två klasser, så jag satsar på att komma till tävlingsplatsen ca 2 timmar efter första start, de blir nog bra!

Jag skurade (ja, ni lästa rätt; skurade) Kenny tills hon vart alldeles kritvit i går! Använde tre sorters schampoo och gjorde inpackning i svansen :)
Gud nåde henne om hon legat i bajs i natt nu!
Klippte hennes man också, så nu är den kort - men jag vänjer mig nog snart...
Var först tänkt att ha knoppar, men om hon hoppar som hon gjort den senaste tiden kommer jag behöva all man jag kan hålla i, haha!

Jag återkommer i eftermiddag med film och resultat!

Wish me Luck! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! :)

2010-04-05 @ 12:13:01
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Fattade inte vad du menade? x)

2010-04-05 @ 16:49:08
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0